شنبه ۲۳ آبان ۱۳۸۸ - ۱۷:۱۷
۰ نفر

سئول: یک مرد 42 ساله که قبلا در یک باشگاه گلف کار می‌کرد به اتهام سرقت بیش از 26 هزار توپ گلف، توسط پلیس دستگیر شد.

این مرد شب‌ها، لباس غواصی بر تن می‌کرد و با ورود به شبکه فاضلاب باشگاه‌های گلف، به جمع‌آوری توپ‌هایی می‌پرداخت که از باشگاه‌ها بیرون افتاده و وارد شبکه فاضلاب شده بود.

به گفته پلیس، ارزش توپ‌های جمع‌آوری شده توسط وی بالغ بر 11 هزار دلار می‌شود. البته جرم اصلی این مرد، فروش این توپ‌هاست. وی به کمک همسر و برادرش توپ‌های جمع‌آوری شده از شبکه فاضلاب را با قیمت ارزان‌تر نسبت به توپ‌های نو به گلفبازها می‌فروخت و به همین دلیل راز سرقت وی فاش شد.

پرواز در ارتفاع پایین

برلین: یک پیرزن 82 ساله که در نزدیکی فرودگاه هامبورگ آلمان زندگی می‌کند شوکه شد، چون بخشی از سقف خانه‌اش بر اثر عبور هواپیما از فضای بالای خانه کاملا تخریب شد. این زن در حال باغبانی در باغچه خانه‌اش بود که ناگهان متوجه شد یک فروند هواپیمای بوئینگ مسافربری در حال عبور از روی خانه‌اش با ارتفاع بسیار پایین است.

این زن حتی ادعا می‌کند که او برای اینکه سرش به هواپیما برخورد نکند خم شده است. به هر حال پیرزن، صبح روز بعد به دادگاه رفت و علیه شرکت هواپیمایی شکایت کرد. به گفته این زن ارتفاع هواپیما بسیار پایین‌تر از حد مجاز بوده است چون هر روز ده‌ها هواپیما از بالای خانه او عبور می‌کند و تا کنون هیچ هواپیمایی با این ارتفاع پایین به پرواز در نیامده است.

به هر حال شرکت هواپیمایی ارتفاع هواپیمای خود هنگام عبور از خانه مورد نظر را کاملا استاندارد اعلام کرده است.

12 سال حبس برای ربودن مادر

آلاسکا: چندی پیش در همین ستون نوشتیم که یک پسر 27 ساله مادرش را با تهدید اسلحه ربود اما چند ساعت بعد توسط پلیس دستگیر شد. دیروز در همین رابطه خبر رسید که وی به تحمل 12 سال حبس محکوم شده است و احتمالا پس از سپری کردن دوران محکومیت خود به کشور دیگری تبعید خواهد شد.

داستان از این قرار بود که این پسر جوان خودرواش را در محل پارک ممنوع متوقف کرده بود. به همین دلیل پلیس او را جریمه کرد. با توجه به اینکه این جوان نسبت به پرداخت جریمه بی‌تفاوت بود، این جریمه به 430 دلار افزایش پیدا کرد.

او برای اینکه بتواند برای خودروی خود برگه عدم خلاف دریافت کند نیاز به پول برای پرداخت این جریمه داشت اما مادرش از پرداخت این مبلغ به وی خودداری کرد. به همین دلیل او با تهدید اسلحه، از مادرش طلب پول کرد و حتی تصمیم گرفت او را بکشد که به دام پلیس افتاد.

توصیه‌های جدید چاوز

کاراکاس: هوگو چاوز رئیس جمهور همیشه خبرساز ونزوئلا، روز جمعه در جریان یک نطق تلویزیونی بار دیگر خبرساز شد. وی در جریان نطق خود از طرفدارانش خواست که غذای سالم بخورند و ورزش کنند تا لاغر شوند.

وی گفت: در کشور ما تعداد افراد چاق بسیار زیاد است به همین دلیل از آنها می‌خواهم که دراز و نشست انجام بدهند و غذای خوب بخورند. هر یک از افراد جامعه وظیفه دارد که نحوه تغذیه سالم را یاد بگیرد. چاوز همچنین به مردم توصیه کرد که اسپاگتی نخورند و به جای آن از محصولات حاوی سویا مانند شیر سویا استفاده کنند.

این سیاستمدار 55 ساله سپس مدعی شد که با ورزش کردن و همچنین تغییر تغذیه خود موفق شده بیش از 9 کیلوگرم از وزنش بکاهد. اما به اعتقاد کارشناسان او هنوز هم اضافه وزن  دارد. چاوز معتقد است که ورزش کردن باعث شده که او احساس شادابی کند.

کد خبر 95191

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز